ימי הניקיון והפסח

  • מחבר:
  • קטגוריה:כללי

נצלו את ימי הפסח לעשות ניקיון פסח….

כפי שאתם מנקים את הבית ומחפשים בסדקים ובחורים זה הזמן לעשות בדיקת חמץ בעסק:

  • לא פעם ולא פעמיים פגשתי עסקים שפנו אלי לייעוץ ובבדיקה פשוטה התגלו דברים שפשוט היו מונחים על השולחן. "דברים שרואים מכאן לא רואים משם". עצרו רגע מהמרוץ של "ספקים – תשלומים – לקוחות – פרסום – מלאי וחוזר חלילה. וערכו בדיקת חמץ פרטית שלכם על העסק. בדקו במקומות המועדים לנפילות…
  • השלט שלכם מסביר נכון מה מהות העסק?
  • בית העסק מקבל בסבר פנים יפות את הלקוח? האם הלקוח שלכם מבין לאיפה הוא נכנס או מה הוא יכול להשיג אצלכם?
  • צלצלו לעסק של עצמכם ושמעו מה הלקוח שלכם עובר כשהוא מתקשר לעסק שאתם הבעלים שלו…. המענה אדיב? יש מענה בכלל? באין מענה האם הוא מועבר לתא קולי, והאם ההודעה בתא הקולי ברורה המפנה את הלקוח להשאיר הודעה מפורטת עם פרטים מסויימים שיאפשרו לנו לחזור אליו להמשך טיפול?

עסקים רבים מוציאים הון עתק על מיתוג שיווק ופרסום (כיוני כולל למאמצים להביא לקוחות אל העסק או להרים טלפון לעסק) אך נכשלים כישלון חרוץ בדרך להכיל את הלקוח לאחר שכבר נענה לפרסום. רגע לפני שאתם מאשימים את משרד הפרסום שלכם, או רגע לפני שאתם מרימים את הקמפיין הבא, עצרו לרגע, הדליקו נר, אספו את בני המשפחה או את העובדים (אסור לדבר בשעת הבדיקה….) והתחילו לעבור את הדרך בה אתם מצפים מהלקוח שלכם להגיע אל העסק, בדרך הפיזית. (כן. צאו לרחוב ועמדו מול הכניסה לעסק שלכם. צעדו ברחוב לתומכם והעיפו מבט יחד עם כל ההולכים, האם השלט שלכם גלוי ומואר? האם הוא מוצב בזווית שניראת לעין לכלל ההולכים ברחוב? או מוסתר מאחורי תחנת אוטובוס וכדומה) ובטלפון (כן. חייגו לבית העסק. בשעות שהוא פתוח ובשעות שהוא סגור. מה הלקוח שומע? צליל תפוס? צליל חיוג ללא מענה? יש הפניה למחלקות שונות? תא קולי? הודעה על מבצע שכבר לא קיים….? בדיקה כזו תחסוך לכם המון עוגמת נפש, הוצאות על פרסום והגברת ריווחיות בצמוד להוצאות הפרסום והשיווק שבכל מקרה אתם מוציאים כבר היום. חג כשר ושמח לכולכם, הטור הבא יפורסם בעז"ה לאחר החג, מפני קדושת המועד. רוצים להצליח? לשאול שאלה? כתבו לי למייל: micha@marketing-s.co.il