אם אתם עומדים לסגור בגלל ההגבלות החדשות הנה עשר עצות מעשיות:

  • מחבר:
  • קטגוריה:כללי
You are currently viewing אם אתם עומדים לסגור בגלל ההגבלות החדשות הנה עשר עצות מעשיות:
  1. עדכנו את הלקוחות שלכם להזדרז לרכוש היום.
  2. בחנו חלופות של זמינות טלפונית בתוך החנות ומשלוחים לבית הלקוח (על סף הדלת)
  3. עצרו הזמנות לשבוע הקרוב. וודאו עם כלל הספקים שלכם מה האפשרויות הזמנה ומועדי האספקה לאחרי הסגר.
  4. וודאו שהפרסומים הקרובים שלכם מותאמים למצב החדש (החנות סגורה אבל אנחנו עושים משלוחים טלפוניים…)
  5. תתכוננו כבר היום ליום שיסירו את ההגבלה (יש סיכוי סביר שזה יהיה עוד לפני פסח). וודאו שיש לכם דרך להגיע במהירות שיא ללקוחות שלכם לעדכן אותם שפתחתם. כל יום מכירות יעזור להתאוששות שלכם.
  6. נסו לארגן אישור ניידות לשעת חירום. הגשת בקשה באתר משרד הכלכלה. מה שיעזור לכם לנייד משלוחים ללקוחות
  7. שתפו פעולה!! יש לכם שכן עם עסק אחר? שבו יחד ותכננו משלוחים. פרסום או כל דבר שיחסוך לכם עלויות. זה לא הזמן לגאווה ומשחקי כבוד. אם יש לו הזמנה קטנה מלקוח ולכם יש הזמנה קטנה מלקוח, תאמו יחד שליחות. כנ"ל אמצעי פרסום וכל דבר אחר שיעלה על הדעת! אנחנו במלחמה. ובמלחמה נלחמים יחד.
  8. בדקו את כל ההוצאות שיש לכם בעסק לחודשיים הקרובים (כן. חודשיים.) ודאגו או לכיסויים ממקורות עצמאיים (לא מתזרים הכנסות צפוי, בהנחה ולא יהיה תזרים) ביטולם או דחייתם או להלוואה ממקור אחר. ויפה שעה אחת קודם!! אל תגיעו לשעת האפס כשצ'ק נפדה ואתם בריצת אמוק לנסות לבטל אותו או לכסות אותו.
  9. אמצעי מיגון. וודאו שהעסק שלכם סגור וממוגן. אם תהיו רחוקים ממנו והרחובות שוממים ולכם יהיה אסור להגיע אליו פיזית לפחות תהיו רגועים…
  10. אם מעולם לא סגרתם את העסק לכמה ימים או שבועות עיברו עכשיו על המדפים ודאגו לפינוי פגי תוקף. נתקו מכשירים זוללי חשמל. פינוי של מוצרים רגישים שזקוקים להקפאה או קירור (אם תהיה הפסקת חשמל ואתם לא תדעו עליה, התוצאה תהיה הרת אסון)

טיפ: דאגו לשילוט מתאים על החנות עם השם שלכם ועם הנייד שלכם לכל שאלה או בעת צרה ח"ו. עדיף שגם לכוחות החירום יהיה את הנייד שלכם מאשר שיפרצו פנימה וכולי….

ולסיום: אין לי ספק שהמשק עובר ויעבור שינויים אחרי הטלטלה הזו. ומצד השני, יש כאן הזדמנויות שמי שישכיל לנצל אותם, יוכל לצאת מחוזק ושלם. שבו ותככנו את יום המחר. את הזמן שאחרי הסגר. האם אתם בענף שיכול להתאושש מיד? (ספויילר, תיירות כנראה לא…) האם אתם בענף שיעבור שינויים מפליגים? (רמז, מזון מוכן בגלל חשש להדבקה) האם אתם בענף שיעבור צימצום? (רמז, מוצרי יוקרה יקרים) לכל ענף ולכל עסק חייבים להיות הפתרונות כבר היום!!! ויפה שעה אחת קודם!

אני אישית מאמין שעד אחרי פסח אנחנו "אחרי הכל". והגאולה תגיע כפליים…. הכי חשוב להישאר חזקים ולהאמין שיש לנו בורא עולם.