"אסטרטגיית יציאה"
הנטיה לדחות ל"אחרי החגים" ידועה לכל אדם ובעל עסק. המציאות תמיד מכה בפנינו ותמיד השאלה: "למה לא התכוננתי בזמן?" נשאלת שוב ושוב. עם הדלפת הפרטים
עולם העסקים החרדי ביום שאחרי ה"קורונה"
אחד המשברים הגדולים בעולם העסקים החרדי מייצר הזדמנויות לצד קריסות גדלות והולכות, מיכה שולם, יועץ עסקי בכיר משרטט מפת דרכים מפורטת של עשה ולא תעשה. מסמך חובה לכל בעל עסק חרדי.
אם אתם עומדים לסגור בגלל ההגבלות החדשות הנה עשר עצות מעשיות:
עדכנו את הלקוחות שלכם להזדרז לרכוש היום. בחנו חלופות של זמינות טלפונית בתוך החנות ומשלוחים לבית הלקוח (על סף הדלת) עצרו הזמנות לשבוע הקרוב. וודאו
4 הכללים לעסק יציב!
על ארבעה כללים בנוי עסק יציב: כדאי או לא כדאי: בדקו פעמיים לפני שאתם מוציאים את השקל הראשון. לכו לבנקאי שלכם, לבעל עסק שיש לו
הציעו לי לרכוש עסק!
"הציעו לי לרכוש עסק בשם (השם המלא שמור אצלי) בעיר…. מה כדאי לי לבדוק לפני שאני מבצע את הרכישה?" השאלה מורכבת ואנסה לענות עליה בפרוטרוט:
יצאתם לחופשה?
במהלך חול המועד פגשתי כמה וכמה קוראים של הטור שלי, ובעז"ה החל מהטור הבא אשתדל ליישם בקשה של אחד מהם, (שהוא גם שכן לשעבר שלי)
ימי הניקיון והפסח
נצלו את ימי הפסח לעשות ניקיון פסח…. כפי שאתם מנקים את הבית ומחפשים בסדקים ובחורים זה הזמן לעשות בדיקת חמץ בעסק: לא פעם ולא פעמיים
רוצים להקים עסק?
שלום קוראים יקרים. תודה לכם על התגובות הנלהבות ועל החיזוקים להמשך הדרך. בס"ד כל מי ששלח בקשה לטור קיבל מענה אישי ומפורט ובחרתי נושא אחד
זהירות כאן בונים עסק!
שלום קוראים יקרים. לאחר שנים ארוכות בליווי וייעוץ עסקי, הדרכת אנשי מכירות ומחלקות שירות, מפגשים עם מאות יזמים, בעלי ובעלות עסקים, שותפים ומשקיעים מהארץ ומחו"ל
מיתוג פנים
גם הטור האחרון על גרפיקה ומיתוג העלה מבול של תגובות, ולהפתעתי, כולן אוהדות ומזדהות לחלוטין עם התוכן שהבאתי בטור. כולל בעלי מקצוע מהתחום שהסכימו שאכן
עשרת הדברות לעסק
השבוע נמשיך עם עוד קצת תנאים בסיסיים ועצות שחשובים מאוד לפני פתיחת העסק ובשבוע הבא אי"ה נעבור לנושאים אחרים, כפי שאתם תבקשו במיילים, וזה הזמן
לוקיישן לוקיישן
והשבוע נמשיך עם עוד קצת תנאים בסיסיים ועצות שחשובים מאוד לפני פתיחת העסק ובשבוע הבא אי"ה נעבור לנושאים אחרים, כפי שאתם תבקשו במיילים, וזה הזמן
חוק המזומן
בשבוע בעבר נכנס לתוקפו "חוק המזומן" ולאור שאלות חוזרות ונשנות מצד הלקוחות שלי, ומצד קוראים, החלטתי להעלות לכאן סקירה של החוק והמשמעות עלינו העוסקים "הקטנים"
המילון השלם לעולם הדיגיטל
כפי שהבטחתי, הרכבתי עבורכם מילון קצרצר שיאפשר לכם התמצאות קלילה בעולם הדיגיטל ויאפשר לכם להבין את הצעות המחיר ואת ההצעות השונות של אנשי המקצוע וסוכני
להקים אתר אינטרנט לעסק קטן?
שלום קוראים יקרים. שוב ברצוני להודות לכם מקרב לב על התגובות החמות ועל שלל הבקשות שלייעוץ שמילאו את תיבת המייל שלי. (וכאן המקום להזכיר ל2
פרסומאים ופרסום (ומה שבינהם…)
לפני שאנחנו צוללים להמשך הטורים הלאה, אני רוצה לסכם את הסופ"ש האחרון שלי. כבר בשעות הבוקר המוקדמות המייל שלי הופצץ בבקשות למימוש ההטבה של יעוץ
אחרי החגים
שלום קוראים יקרים. כפי שכולם אומרים, "אחרי החגים" מגיע מתישהו, וגם החופשה שלי מכתיבת הטורים תמה לה (ותודה לעורך העיתון שהתיישב עלי להחזיר אותי לתלם.
העסק עובד בשבילי?
שלום קוראים יקרים. השבוע פגשתי את אחד הקוראים של הטורים האלה שהחמיא לי על "לוח השנה" שפרסמתי באחד הטורים האחרונים לקראת החגים, וציין שאותו לוח
יחידת רווח הפסד
שלום קוראים יקרים. תודה ענקית לכל מי שפוגש אותי, לכל מי ששולח לי מייל ולכל מי שמצלצל וטוען שהוא (או היא) נהנים מהטורים שלי. מפתיע
חגים הבעל"ט
שלום קוראים יקרים. אז הנה בהתרגשות לוינו את ילדינו למסגרות החדשות שלהם מי לכיתה א' ומי לישיבות השונות, ומי "סתם" לשנה הבעל"ט במסגרת הלימודים ה"רגילה"
רוצים לרכוש עסק?
לאחר שסיימנו את "הלכות בין הזמנים" אתייחס בס"ד לשאלות נוספות שהגיעו במייל לאורך השבוע האחרון. וברשותכם אביא את השאלה ככתבה וכלשונה: "הציעו לי לרכוש עסק
בין הזמנים בטוח וריווחי
נמשיך "בהלכות" בין הזמנים (חלקם מהניסיון האישי שלי בחופשה כאן בארץ….) ובעזרת ה' כבר עכשיו נעבור לתחילת ההתארגנות לתחילת הזמן וחזרה לשיגרה…. לעולם, לעולם אל
קיץ או חורף, יציאה מסודרת לחופשה
חופשה, טוב ליהודים? ימי בין הזמנים ממשמים ובאים, ותלמידות בית יעקב והסמינרים כבר בחופשת הקיץ. אני מציע שנתייחס להיבטים השונים של החופשה על העסקים השונים,
הסוגים השונים של המבצעים, חלק אחרון!
שלום קוראים יקרים. והנה הטור האחרון בנושא מבצעים שונים, ותודה ללקוח שלי (שהתגלה גם כקורא נאמן של עיתון שחרית….) שהעיר את עיני על מבצע אחד
הסוגים השונים של המבצעים חלק 3
שלום קוראים יקרים. בטורים הקודמים סקרנו את הסוגים השונים של המבצעים ואת השוני העצום בין כל מבצע ומבצע. השבוע נמשיך אי"ה ונסיים את הסקירה ומשם
הסוגים השונים של המבצעים חלק 2
שלום קוראים יקרים. בטור הקודם סקרנו את הסוג הראשון מבין הסוגים השונים של המבצעים והצורך להכין את המבצע "כמו שצריך" ובהתאמה למטרה שאנחנו רוצים להשיג.
הסוגים השונים של המבצעים חלק 1
כפי שהתחלתי בטור שעבר, פירטתי את סוגי המבצעים השונים ועתה בס"ד נפרט ונרחיב אחד לאחד. סוג מספר 1: מיועד להגדיל את סל הקניה ישנם מספר
מבצעים……………….
בטור היום אחרוג מרצף הנושאים עליהם כתבתי בטורים האחרונים ואתייחס ל-2 מיילים מעניינים שקיבלתי מכם הקוראים. כפי שהבטחתי, אני עונה בס"ד לכל מייל ולכל פניה,
מועדון לקוחות, גם לעסק קטן!
בטור הקודם נתתי את הטיפים הבסיסיים לצעדים הנדרשים מכם על מנת לפעול לשימור הלקוחות שכבר עמלתם לגייס ושילמתם לא מעט כסף על מנת לגייס. כפי
שימור לקוחות ב-3 צעדים פשוטים
בטור הזה נמשיך בס"ד להרחיב בנושא ההשקעה הנדרשת "בפנים" במקביל (או אפילו רגע לפני) למה שאתם רגילים להשקיע "בחוץ". בטור הקודם התחלתי לכתוב על ההבדל
שירות לקוחות. מה זה בכלל?
הפעם אדבר על עוד נושא שקשור להבדל העצום בין ההשקעה הגדולה של רוב בעלי העסקים "בחוץ" ובין מה שקורה "בפנים" בבית פנימה. אני פוגש לא